неділя, 19 лютого 2017 р.

Готуємося до контрольної роботи

1 варіант
1. Що означає іменник?
а) Дію предмета;
б) ознаку предмета;
в) назву предмета.
2. Підкресліть іменник, який є загальною назвою:
а) Київ;
б) місто;
в) Україна.
3. До іменників, які відповідають на питання хто?, доберіть споріднені імен¬ники, які відповідають на питання що?.
Зразок: моряк — море.
Робітник —
шахтар —
журналіст —
школяр —
лісник —
футболіст —
4. Визначте і надпишіть рід іменників.
Дятел, дерево, щілина, дзьоб, крило, пташка.
5. Подані іменники запишіть у множині.

Дерево —
портфель —
пісня —
серп —
6. Від поданих слів утворіть спільнокореневі іменники:
Зимувати —
радісний —
лікарський —
читати —
7. Складіть словосполучення, змінюючи закінчення іменників. За потреби використовуйте прийменники.
Їхати, машина —
злізти, дерево —
скласти, ящик —
відпочивати, річка —
8. Складіть речення з поданих слів. Підкресліть у ньому граматичну основу.
Ось, над, калиною, ріка, віти, стелить, золоті.
2 варіант
1. На які питання відповідають іменники?
а) Хто? що роблять?
б) хто? що?
в) який? які?
2. Підкресліть іменник, який є власною назвою. 
а) річка; 
б) озеро; 
в) Дніпро. 
3. До іменників, які відповідають на питання що?, доберіть споріднені іменники, які відповідають на питання хто?. 
Зразок: коса — косар. 
Трактор — 
лікування — 
дружба — 
машина — 
читання — 
робота — 
4. Визначте і надпишіть рід іменників. 
Здоров’я, будинок, хата, щастя, квартира, пальто. 
5. Подані іменники запишіть в однині. 
Парти — 
олівці — 
дятли — 
поля — 
6. Від поданих слів утворіть спільнокореневі іменники: 
Весняний — 
працювати — 
лікарський — 
сміятися — 
7. Складіть словосполучення, змінюючи закінчення іменників. За потреби використовуйте прийменники. 
Малювати, фарба — 
покласти, портфель — 
наклеїти, картон — 
плавати, море — 
8. Складіть речення з поданих слів. Підкресліть у ньому граматичну основу. 
Під, їжачок, береза, сінце, стіжок, наносив. 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...